Resultaat 11 - 20 (van 32)

• Linde en Emma winnen Kamper Voorleeswedstrijd Bekijk details

30 januari 2024

Linde Zandsteeg van basisschool Eben-Haëzer uit IJsselmuiden en Emma Becker van CBS De Wegwijzer uit Kampen hebben afgelopen woensdagen de voorrondes van De Nationale Voorleeswedstrijd gewonnen, welke plaatsvonden in de Stadskazerne. Beide winnaars zullen binnenkort Kampen vertegenwoordigen in de regionale finale op 28 februari, wederom in de Stadskazerne. En wellicht wordt één van hen wel De Nationale Voorleeskampioen 2024!

• Stadskazerne wordt inleverpunt Voedselbank Bekijk details

7 december 2023

In De Stadskazerne is vanaf 7 december een pop-up inleverpunt voor de Voedselbank Kampen te vinden. De Voedselbank Kampen steunt iedere week ongeveer 200 gezinnen met voedselpakketten. Hiervoor zijn zij afhankelijk van schenkingen. De Stadskazerne wil graag meehelpen en hoopt dat ook haar bezoekers houdbare producten komen doneren.

• Brievenwasserette Bekijk details

30 november 2023

Krijg jij weleens een moeilijke brief? Daar kun je best zenuwachtig van worden, helemaal als het over geld gaat. De gemeentes Zwolle en Kampen werkten samen met de bibliotheek om moeilijke brieven te ‘wassen’.

• Opening Informatiepunt Kampen Bekijk details

10 oktober 2023

Informatiepunt Kampen is jouw sociale gids in de gemeente Kampen en we helpen je graag. Iedereen is van harte welkom bij de opening.

• Winnaars zomerspeurtochten Bekijk details

10 oktober 2023

Afgelopen zomer konden kinderen en hun ouders/verzorgers in en rondom de bieb speuren naar aanwijzingen voor 4 verschillende speurtochten.

• Cafe Paatje is maandag 16 oktober gesloten Bekijk details

10 oktober 2023

De volgende dag zijn jullie weer welkom voor een kopje koffie en om te lezen/studeren. Excuses voor het ongemak!

• VSO de Spanker opent schoolbieb Bekijk details

3 oktober 2023

Op maandag 2 oktober werd op VSO de Spanker in Kampen de nieuwe schoolbibliotheek geopend. De opening was een feestelijk moment met leerlingen en docenten. Eerst heette directeur Henk van Dijk iedereen welkom. Daarna knipte stripmaker Jan Cleijne samen met een leerling Daniël het lintje door. Van de bibliotheek kreeg de school een prachtig boek over haaien cadeau.

• 4 oktober - Cafe Paatje gesloten Bekijk details

2 oktober 2023

In verband met het schrijversbezoek is cafe Paatje op woensdag 4 oktober gesloten. U kunt de krant lezen op de begane grond. De krant ligt klaar bij het Geheugenpunt aan de ronde tafel.

• 19 september - Vervanging kopieërapparaat Bekijk details

14 september 2023

Op dinsdag 19 september krijgen wij een nieuw kopieërapparaat. U kunt hierdoor misschien tijdelijk niet printen/kopiëren. Wij hopen op uw begrip.

• De Waterspelen vallen in het water 😉 Bekijk details

24 juli 2023

In verband met het wisselvallige weer gaan we binnen met het thema water aan de slag. Blaas jij de grootste bel of een hele reeks bellen achter elkaar. Knutsel je een favoriet onderwaterdier of maak je eigen haaiencocktail!

Paginanavigatie