Lid worden vanaf 18 jaar

Keuze lidmaatschap

Bij je eigen Bibliotheek leen je boeken, e-books, luisterboeken, muziek, films, games en nog veel meer. Je kunt er lezingen bezoeken, cursussen volgen of in alle rust studeren. Bij de bieb is van alles te doen.

• Toegang tot de enorme collectie

Leen boeken, films, muziek, games en meer

• Doe mee aan onze activiteiten

Lezingen, cursussen, filmvertoningen; er is in de Bibliotheek van alles te doen

• Duizenden e-books, 24/7 beschikbaar

24 uur per dag onbeperkt toegang tot de online Bibliotheek

Inschrijven

Inschrijven voor het standaard abonnement kan online of in de Bibliotheek. Inschrijven voor het Flex abonnement kan alleen in de Bibliotheek. Neem een geldig paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs mee, ook na online inschrijving als je je pas komt ophalen.

Invullen formulier

Vul eerst je e-mailadres in. Verzin daarna een eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Voldoet deze aan de voorwaarden? Dan kleuren alle balkjes groen en kun je het volgende veld invullen. Kies dan je abonnement. Na je betaling via iDEAL ontvang je per e-mail het lidmaatschapsnummer en kun je meteen online lenen/reserveren. In de Bibliotheek ligt een leenpas voor je klaar.

Klik op de button: