Parkeerkaart

Kom je met de auto boeken terugbrengen of lenen bij onze vestiging in De Stadskazerne? Dan mag je -met de nieuwe oranje parkeerkaart- maximaal een uur lang gratis parkeren op het Van Heutszplein. Deze service verlenen we in samenwerking met de gemeente Kampen aan onze volwassen leden.

Voorwaarden

1.     De kaarten zijn verkrijgbaar bij de servicebalie op de begane grond in De Stadskazerne.

2.     Eén kaart per volwassen lidmaatschap,

3.     of, als je zelf geen lid bent, maar je kind(eren) tot 6 jaar oud wel.->  Zodra je kind(eren) 6 jaar is/zijn geworden vragen we je de parkeerkaart weer in te leveren. Vanaf deze leeftijd kunnen kinderengemakkelijker mee op de fiets naar de bieb. We zijn degemeente Kampen dankbaar dat ze ook deze groep mensen tegemoet komen.

4.     De kaart is na uitgifte direct te gebruiken.

5.     De kaart mag alleen gebruikt worden voor het terugbrengen of lenen van boeken, voor de maximale duur van 1 uur.

6.     De kaart blijft eigendom van de gemeente Kampen, bewaar deze goed. Als je ooit je lidmaatschap opzegt, moet je de parkeerkaart weer inleveren.

Je hebt tot 1 april 2022 de tijd om de nieuwe oranje parkeerkaart op te halen. Tot die tijd zal de afdeling Handhaving degenen met een oude blauwe biebkaart waarschuwen.

De oude blauwe kaart hoeft niet te worden ingeleverd en kan als 'gewone' blauwe kaart worden gebruikt.

We zijn heel blij dat we samen met de gemeente Kampen deze service aan jullie, onze leden, kunnen aanbieden, en zijn dankbaar voor deze uitzonderingspositie.

Gratis parkeren kan in parkeergarage Buitenhaven. Klik hier voor de locatie