Zelfregie en herstel in Bibliotheek Kampen tijdens Week van de Psychiatrie

Gepubliceerd op: 16 maart 2023 08:57

Hoe is het om te leven met een psychische kwetsbaarheid? Hoe ga je verder na een psychose, depressie of verslaving? Wie of wat kan helpen bij je herstel? Op woensdag 22 maart tijdens de Week van de Psychiatrie hoor je hier meer over.

Van 11:00 tot 15:00 uur zijn de trainers en voorlichters van Stichting Focus aanwezig in de Bibliotheek Kampen aan de Oudestraat met voorlichting, herstelverhalen en de mogelijkheid om één op één met een ervaringsdeskundige te praten. Je kunt binnenlopen wanneer je wilt, ook als je alleen maar nieuwsgierig bent.

Stichting Focus is een zelfregiecentrum, een plek waar mensen met een psychische kwetsbaarheid zelf activiteiten organiseren die hen helpen bij hun herstel. Focus is gevestigd in Zwolle en biedt sinds kort ook herstelactiviteiten aan in Kampen. Zie voor meer informatie: www.focuszwolle.nl.